it's killing me.....literally

okey d blev inget på tisdag..venne varför..och nu har ja varit ute me kruse jag har jete tråkigt....
träna igår..super kul.-_-
och i förrgår såv jag över med lina :) i hennes nya lägenhet vi såg på 3 filmer lol...
1: vampyrer suger. 2: i taket lyser stjärnorna 3: i always know what you did last summer...
japp d va kul :>
hmm....en jobbig sak är när ens föräldrar e efterblivna ♥
jag har inte bloggat på nåra dar..för..ja tycker d e tråkigt..o ja bloggar lixom för mina vänner  x)
OCH för min CP data e inne igen!..d e nåt intimt fel som uppstår..''randomly''....så ja får lite damp...ja venne när den kommer tebaka heller..:/
PS: denna data sugeeeeerr...ahhh...så seg...o hemsk!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0