Måndags..eller tisdags....

Hejj joo jag var med ida för ett litet tagsen, vi hade jätte kul :D
vi gick till torget och köpte saker och sen kom vi hem och kollade på tv och åt fika HAHA hennes lilla syster åt upp alla kakor -.-'' så stefan var tvungen att hämta mer...:P
När jag gick till ida hade mina strumpor åkt ner så jag fick VÄRLDENS skavsår som blev till ett köttigt sår = johanna kan ej gå.. så jag fick massa plåster så blev det lite okej...men när jag skulle gå hem från ida.. ajj....
det tog en jevla lång tid.. och jag glömde mina kläder hos ida så jaf fick gå tillbaka....och när jag hade kommit halvägs var jag tvungen att ta av mig ena skon.. -.- kallt och hemst.....
jao!....det var det...PUSSELI PÖSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0