Uppdat.

HEJJ ALLA :D
ursäkta för sen bloggning som sakt bloggar när jag har...tid/lust/vill....jao!, har ju köpt lite jul klappar och sånt-...
men till mina mostrar och min mamma har jag gjort halsband lite fina så så :3 o till pappa har ja köpt ett iphoneskal och en pepparkvan :3
och idag så slutade vi skolan :D IEPPIE!"...gött så efter det så gick. vi å käka lite och köpte julklappar :P
och jag har ÄNTLIGEN fått primeboots :D YEPPIE...MEN JAG FÅR ÖPPNA DOM PÅ LÖRDAG..-.-.-.''' aaahh xD
jaja jag hitta ett par mega mysiga byxor på lindex som ja köpte :3
jaja herrå!♥
det var lite smycken jag gjorde :3
och här e min sööööööta lilla pluttinuttidutti vä'ään :D
som var lite käpp igår...:P hejjdå alla god jul!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0