back in town bitches! ♥

HEJJ ALLA nu e jag hemma½ GUD VA JA E BRUN COH BRÄND
haha japp har varit på strandenhela dan med sofia stina och steff och paulina :D så jekla kul hade vi!
vi bad a skit mycket och sola..liteför mycket xD
haha så himla kul ja va piss varm så jag skulle bara doppa mig lite..så kom de fram kansek en kille som var 17-18 bah

kille: e de kallt i vattned? :D

Jag....*tittar konstigt bakom mig.* '' e de mig du pratar me ? ._.

Kille: aa :3 ska du bada?

Jag: nja nej...

KILEN BÖRJAR SKVÄTTA VTTEN PÅ MIG.....ochjag skvätetr te baka HAHA omg sen så sprang ja för livet upp HAHAHAH XD

jaja den kom koffe och fabbe..men när ja kom hem fick ja reda på....MIN DATA E TILLBAKA!
SÅ JAG HAR BRA INTERNET SNYGG DESIGN NU YEEEES :D IM SO HAPPY!
jaja mennu ska ja gå puss o kram hejjdå (:

PS; har också åkt ATMOS FEAR 2 gånger så KUL 150 meter upp i luften! :D DE KÄNDES SOM JA FLÖG =}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0