Converse feaver! ...O-o

HAHA DET ÄR SJUKT! det ås så många som använder converse! asså alla typ vuxna bäbisar barn och gammlingar tanter gubbar xD ja men ni vet :P ♥
man använder det till stranden, skolan, fester, skolavslutningen, hemma, middagar, allt! Xd det är ju skit coolt att de har blavit så stort! :P
det finns ju MASSA olika färger, mönster..och lixom band converse :P
vart jag än går så ser jag converse :P xD
jag älskar ju själv dom höga conversen! helst svarta med nitar! (:
och så finns det låga converse och typ..converse med klackar och asssss HÖÖÖGAA converse som går upp till knäna :P <3 aah :P jag tycker det va kul att blogga om converse....för jag har inget att säga...eller..jo..jag är hungrig också...hmm..EEY!..jag har ju inte ätit nån lunch!..jaja..skit samma
jag kan ju säga att det är snart dags för IRON MAIDEN! :D MED LINA! the one and only tomato! :D
så det ska ju bli awesome! (: 1/7 tror ja at det är HIHIHI •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0