good..day's.....

den här bilden var så fin och underbar :D då hade vi riktigt kul i skolan..UHM ja vet ja sa skolan....
men det var en kul tid..inte så kul i 8:an....
MINNEN är..när ja tog så himla mycket kort på mig själv haha xD
MINNEN alltid innan beachvolley tävlingar hur det pirrar i magen och jag säget till lovisa ''jag mår illa'' och hon säger samma sak :P ♥
MINNEN efter ett härligt bad i linas pool så himla kul :D
och sen när man har blivit torr och är varm ska bara hoppar man i igen :D ♥
MINNEN till denna klänningen ahah som ja har använt mycket..nej ja skojja bara..xD
minnen till att jag alltid ordnade mina bilder på picnik :D XD
UNDERBARA minnen! när jag och lina var PISS bruna och gjorde alla dess aråliga VIDS MED ''THEL0RDINZ'' vi måste ha kvar alla sjuka vidsen ! :D så himla kuul ♥
the L0rdinz citat '' Im still here'' AHAHAH :D intärnt skämt :P
UNDERBARA MINNEN>! till bubbelpoolen och MIDSOMMAR! längar tills på fredag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0