GRATIS TÅRTA! =O

Hej alla! :D (ni som läser detta..öhm..)
jajaja..ja vet att ja inte har bloggat MEN..min BAJS DATA har bara bestämmt sig för att dampa!..så nu bloggar ja på min gamla data...så lite uppdat! :D
Jag har seglat..eller ja menar..jag har kollat på en seglar tävling! ( kajsas och Linas) :D
jätte kul! :D fick träffa ''emil och dennis'' jätte trevliga! förutom de dära med flodhäst...... -_- lina...vi känner oss träffade HAHAH XD
hätr tog ja en fin liten bild :D när jag satt i linas pappas/mammas båt :D
alla andra tog kort..så ja kände mig...lite efter...xD HAHAH
ändrat mina profil bilder :D 2 härliga bilder :D underbara :D
här är ja o kajsa och lina på skolavslutningen :D♥
Denna bilden hade jag förut :D riktigt härlig bild♥ ''true löve''
bilden togs i skatås av kajs :P♥
Sen har Lina...tvingat mig ut...för hon skulle ta bilder..så hon har tagit massa RÅLIGA bilder haha xD
men hon har blockat sin blogg så jag kan ej visa er några bilder :/ så ni får gå in på
www.totomato.blogg.se <------- gå in på bloggen :D
OCH så idag har jag SOLAT och chillat :D och jao..imorrn får vi se vad so händer..... -___- emill...kajsa..LINA! -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0