Hihihihihi :)

Hejj bloggen! :D hade skolavslutning IDAG! :D yay såå nu har man sommar låååv :D
har haft en himmla kul daf idag!:D vi sjöng på avslutningen och efter det så åkte jag och Lina (totomato.blogg.se) till Liseberg! :D  ass kuul :D alla trodde vi hade tagit studenten HAHA xD MEn vi träffade kristoffer och hampus och jakob..som typ manglade oss på radiobilarna..3 mor 1.....:/ haha :D dom stängde in oss i ett hörn och massa andra random personer krocka me oss me HAHA :D ass kuuul :D sen så gick vi till marrahjulet..OCH JA VAAAN JA trodde att ja förlora först..så ja bah NOOO!....SEN .....JAAAAAA :D hihi '' gla cheeyyy'' haha koffes min, vi bara skratta åt han :P
men Vi hade en underbar Dag idag^^


  

Sen på kvällen har jag sett på vampirediaries! ..jag grät så HIMLA mycket!!! :( älskar den serien! men nu ska ja gö nåt annat för ja har tråkigt hejjdå :D



Linny :D



Johanna (:,ojj de e jaag :P



Ida och vendela <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0