Midsommar!

hej BLOGGEN! JAG KAN NOG INTE BESKRIVA OM..VILKEN GALEN DAG JAG HAR HAFT!:p
jag älskar alla människor där! HAHA vi hade så kul!
jag träffa en ny tjej som hette ''anni'' och hon och jag had emycket gemensamt! as go chey! ♥
vi kan hoppa till brännbollen HAHA XD Ronny han bah '' jag slår vad om att du inte ens kan träffa bollen du får en hundring!''
haha ja bah YESS!!! '' taget'' så fick till en riktig go träff :P '' ge mig den dära hundring nu va :P haha så jag fick hundra KRONOR yay :D
haha såklart så badar man i BUBBELPOOLEN! XD
fast denna gången så var det en liten jobbigt barn med han skvete vatten på mig så min mascara rann..-_-
det va inte kul! och en annan kille som hette jakob han bah '' ja theo forstätt :D''
så ja masera han så HAN SKULEL SLUTA..men..de blev ju inte såå........
nog med skrivit här kommer BILDER :D ♥
igentligen så skratta jag åt den lilla killen för han fick skäll att sluta skvetta MOHAHAHHA :D
HAHAHAH mamma typ stryper...jakob..''min mamma är drottningen av pinsamhet..''...O-o
Liina är ju så bra på att ta kort! :D så allt blir suddigt :D
'
här BLUNDAR man för att inte få vatten i ögonen...-_-
HAHA här sitter man på dansgolvet lite halv trött och så...xD klockan kanske bara var 1 elelr halv 2..venne xD
ifall man e trött då tar man en ENERGI DRICKA och..tydligen chips och dipp....:P
haha lina BAH...'' JA CHIIPS MED....ÅH DIPPP!!! XD ♥
herre gud..aja sen kanske vid nån tid..så gick vi te soffan där satt ju ''kim jakob och theo!...och spela på den dära dumma ipaden..hahah så vi satt och spela..på en ipad..LOL xD
aja jag längtar så mycket te nästa år hehe♥ och imorgon tror jag att lina ska komma hit YAY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0