........''NOM...*nom..*....

hahahah xd IDAG SÅ..ÅKTE jag hem från ''the paradize'' :D men jupp..öhm..jusste..
jag var ute i våran PYTTELILLA trädgord..och plocka jordgubbar muums så många och fiina ^-^
fast jag en cp bajs tråkig nyhet.....MIN data är inte fixad än..och jag vette fan när den blir klar..och allt är raderat..så nu är jag ju SUPERGLAD..-_- så det gör mig så arg!...
jajaj..jag får gö nåt nu..är helt slut...men här har ni en skön bild på mina goa JORDGUBBAR :D
Kanske kommer lite mer bilder från midsomamr ifall min mammas komis annika kommer ladda upp det :P
vi gjorde krannsar HHAJAHAH XD annika lärde oss riktigt duktig^^-
och så gjorde vi en jevla midsommar stång! som vi dansa runt sjukt va de xD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0