redbuulll...redbull...=D

hejj alla :D idag har jag varit coh handlat med mamma :D
på ''take away'' köpte oxkött..tror.jag..ifall jag hänger med...FÖR te middag ska vi äta långkok :D YAY! super gött!
så jag fick en redbull på vägen HIHIHIH :3
sen så handla vi på coop också! :D PEPSIMAX :D yay!..och pappa ska sluta äta chips så för idag så köpte JAG pringels te mig och pappa......äter alrdig chips..fast det är det ända jag kan äta...(pringels) <---venne hur man stavar det..men aja......
så jag la ner en STOR redbull osså :D hihi mamma märkte inget..men sen så sa ja det ändå :P så fick jag den också YAY :D
och nu ska jag äta lunch :D herrå ♥
och tack lina för du hjälpte till att få in min lilla ''OM MIG'' sak :D
lte pinsam är du....:D ifall du ska hjälpa mig nån mer gång..så..öhm..skipap inläggen tack ♥ :*
nu säger jag och PINGE :D hejjdÅ! hörs sen WEEEEEE :D

Kommentarer
Postat av: Lina ♥

nej, fan heller ♥

2011-06-17 @ 16:56:42
URL: http://totomato.blogg.se/
Postat av: JOHANNA ._.

MEN BAJS :D XD ♥

2011-06-17 @ 18:31:29
URL: http://ketshup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0