'' sofia..akt..akta...sofia AKTA HUMLAN FÖR FAN! '' ♥

HEJJ BLOGGEN (: nu har jag kommit hem från stranden , jag vakna av att ''RONNY'' banka på min dörr och ko in..coh skrek....NU SKA VI BADDDAAA x)
jag ah...va.....aha...xD
så jag och annika och mamma och pappa...och ronny åkte te möttvik!..där sofia och sara också va med oss ^^-
haha mitt första dopp i havet i år!..17 grader..usch va kallt...xD haha jag hoppa i först..eller...jag gick i..fast jag dppa hövvet!..sen kom sofia..gick ner som en sköldpadda och SKREK..haha fast hon dopps itne hövvet :P
haha stackars sara!...RONNY PUTTA I henne! haha! :D
haha sara hade gjort kärlekmums som hon tog med skit gött! ♥ hehe!....så åt jag 3 toastar!..as hungrig :3
för ja äter ju ingen frukost :/ men jap vi hade jätte kul men nu är jag hemma och ska bara ta det lungt e så jevla trött! så här får ni söta bilde på sara och sofia :D ♥
SOFIA :D ♥
SARA C: ♥
HAHA söta sofia och sara ser fö go ut! :D ♥
HAHA så jäkla GOO BILD =D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0