Some say love, It is a river


sa min mamma te mig klockan 09:00!!!! jag bh ..mmmmm...
så kom hon te baka klockan tio och sa upp och hoppa! nu ska vi te haga!, i stan och köpa present te Lena! ^^-
så vi åkte te stan gick i haga/linne' jätte fint :) så fikade vi! jag åt en panani med färsk sallad!, olja och vinäger MUMS! min favvo! jag gillar inte de stora blafiga såserna/dressing och sånt...:P
och sen så köpte vi present och lena och nu har jag varit hemma en stund!
Jag och mamma såg på en film som heter ''the rose'' och ifall ingen har sett den- ska man se den!
det är kulturisk film cohd en är jätte vacker, jag grät i slutet♥:(
Men nu kan vi prata om nåt roligare som kläder! :D
min outfit idag är......
Linne från H&M
kofta från H&M
harems brallor från H&m
haha mycket därifrån (: koftan lånade jag från mamma (:
Tyckte att bilden va nice så jag ville ha med den på inlägget (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0