så trött efter en kul dag! ♥

hejj bloggen! :)
IGÅR var jag med ida vi hade skit sköjj..som vanlit behöver ja gå till henne tar en stund men aja vi hade sköjj spela spel och så sen kom mamma o pappa och hämtade upp mig så vi åkte till ammas  kusins mamma..tror jag till hennes lägenhet och skulle hjälpa henne med tv'n HAHAH men det va sköjj för hon har 2 söta hundar heh
men jag hade kul!



här e den ena mini hunden som är nu 5 måndader gammal så SÖÖÖÖT den gillar att bita i allt och gosa mycket haha den väger inget aah så sööt :3 vi kanske ska passa den om en vecka :)



här va min goa middag! XD jag åt 4ra av dom mackorna haha dom va  JÄTTE goda! :D
och en underbar energi fricka! (Y)♥

Såå..idag var jag med sofia vi åkte till stan och kolla på klänningar o skor!, vi hitta en skit fin klänning på fiorucci som sofia ska ha på nobell middagen ifall hon får köpa den! :P
sen så åt vi lunch å hade mysigt!
sen åkte vi tillbaka till FT och gick o köpte skor - även jag MOHAHAH älskar dom!



pöss hejdåå! (:☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0