I love it

Tjooo alle sammans ni kanske ser att jag skriver helt cp ibland?..jo för jag har dyslexi jag missar bokstäver och ord och sådant och bajs..asså jag tänker lixom vad jag ska skriva men det blir inte rätt -_-
men aja...Idag så..försov jag mig igen KLANT.
Så jag kom lixom 50 min försent men dom blev inte sura. Sedan lyckades jag komma försent till en lektion...
men efter skolan så stack jag och kajsa till frölunda torg och hon köpte jeans, sen träffa vi steff och sara på MC - vart där 2 gånger idag..jävla tjockis lixom nu räcker de!!!-.- MEn sedan så kom sarah så hängde vi med henne till opal för att hon skulle ta spruta så de va bördigt♥'
men nu är jag hemma själv och chillar med musik och vill inte till skolan imorgon....vi ska till sisjön...aja men imorgon blir det kul för då ska jag sova över med steffi♥, skit länge sedan vi var själva och så.
men aja puss puss :*
This is how we roll th-this how we roll.....♥
bjuder båda bilderna hahahaha.....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HHAHAAHAHA DÖÖÖR

2012-08-25 @ 01:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0