smart.se

tjoooo...igår så sov jag över eller nej i förrgår sov jag över med ida och det var skit kul vi kolla på Paranol activity och the ring - skit bra var båda filmerna, vi hade även ff en låg stund håhåh c:
men sen kom pappa o mamma hem med donken till oss nom nom :>
så vi var uppe tills klockan blev licom 10:00...så jävla hemskt att man inte kan somna..men vi gick vid 5 snåret och gjorde hamburgare...och då kommer mamma efteråt å bah " ta på dig kläder vi ska ha kräft skiva på gården om 5 min"....jag bah men aah....tack för att dom sa de..så sitter jag där skit mätt och ska äta igen.
så ida skrattar åt mig och går hem..-_____-
Senare så ringer lina å frågar om jag vill komma dit å bla bla bla..men aja de var fett bra för så slapp jag va på gården -_- med alla packade människor..så de var kul igår...men nu gör jag inte så mycket fixade internet så nu e jag gla (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0