Update

ursäkta för jag inte har skrivit..kompisar..random folk som läser detta (:
men jag har haft feber ochinte orkat skriva..innan jag fick feber..så var jag md lina och vi sov över och hade mys.
Vi gick och hyrde filmer...och vi suger på att komma överens..om vad vi ska kolla på..så vi tar komedi, skräck etc..
Men vi såg 2 tjejer med onepiece..och så hade de skrivit..YOLO..i pannan..där går gränsen...♥
När vi vakna..var de meningen att vi skulle mobba mange broor...men vi palla inte höhöh, varför vi skulle mobba han för han jobbar på donken :3
aja de ända jag har gjort är dampat på kompisar som är bort resta..och duschat..och spelat LoL men bröderna :*
Men nu vet jag inte vad jag ska göra..kanske se på film med familjen..eller fortsätta spela med dom :P
Nina Dobrev..
jag vill på peka att hon är mycket vacker ♥...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0