fml..

ååh hejj alla :D.....jag tänkte yes.. nu ska jag lägga mig tidigt.. så blev det ändå..4ra...-_- aaaaahhhh....
så jag vakna typ 11:00 för jag skulle till iris.. oooh va trööt jag var..men, jag kom dit vi tog en alldelles för långsam och en hemsk promenad för att köpa kakao.. till varm choklad..:/
men sen kollade vi på film, så det blev mysigt :3
Sen när jag skulle hem var det en jätte läskig typ som stog och prata med mig i kanske en 20 minuter...
..." jag tycker du är snäll" ( klapp på min arm)
jag bah.. aahhh......va bra...c:........
men han var trevlig han var ju inte frisk men tycker synd om  sådanna för alla blir typrädda för dom -.-''
och jusste...imorgon skola...JAAAAaaaa.......-_-
FML....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0