hej alla :D,,,,pshheheha

hejj alla...idag vakan jag..och jag försov mig.. jag glömde nästan allting...
sen gick jag till min nästa lektion,hade teknik övade med agnes.
sen redovisade vi och det gick bra tror jag :)
sen så gick jag och kajs ahem så köpte jag redbull..för jag var trött..tjej...
sen så såg vi Wilma och celine.. dom tog resten av den <_< men sen gick vi vidare så sjöng kajsa jätte högt..så var det några SMÅ barn som skrek idioter jätte löjligt...-.-....men jag skrek lite fula saker tillbaka som itne är lämpligt att ta upp >:D MUHAHAHAHAHHAHAHA
men sen kom vi hem till kajsa och vi bakde toska kaka tosca kaka..? äsch skit sammad enb lev jätte god..:)
sen plugga vi tyska...och vi va helt cp.. vi kunde inte sluta skratta när vi faila...med att prata tyska HAHAHAH
och vi ramla överallt...kajsa ramla ner o landa med röven på hennes tallrik SÅ den SPRACK"......hahahahahahahahahahOMG det var så kul xD jag typ pissa på mig..xD
och sen så RAPA kajsa mig och ja typ skrek medans max var på skype... och sen snurra vi ramla med ett DUSN rakt ner på golvbet igen HAHAHAH xD så lyckade....:p
men nu sitter jag här ganska trött och så..men ni får ha d riktigt bra"! ♥
DAGENS låt: " hello - Evanescence "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0