Uppdat.

HEJJ ALLA......
Jo, i onsdags så var jag med kajsa och vi skulle plugga men det blev ju inte så mycket plugg tyvärr..
men när vi skulle hem från skolan så kom pappa ut och bah "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR" och skrämde livet ut oss...-_-
men vi överlevde...haha, sen fick kajsa äta glass....och sen fick hon en bra idé...att vi skulle åka och köpa massa saker...så vi köpte redbull...bullar.. massa godis och så kolalde vi  på filen "torkel i knipa"...HAHAH skit kul...
men så klart gick vi ju inte hem... för det börja ÖSREGNA..-.-.....så vi ställde oss under ett träd som inte gav något skydd....men kajsa försökte lära mig att skrika ljust..men det var jätte svårt >_<
men nu sitter jag här på en fredag, förskyld och hostar...men lian gjorde det bättre för hon kom med lite godis..."yay" c: så nu sitter jag med powerking och godis..♥
Och idag är det fredag och det innebär...VAMPIRE DIARIES....yay :D
men jag skulle passa joel idag, min kusin men det gick ju inte.....
men aja vi hörs tyvärr så blir det inga bilder..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0