BLACK N GREEN

Hejjsan alla, hoppas ni  njuter av de goa vädret. själv har jag varit ute och solat och duschat och nu sitter jag här inne och myser framför min lilla vackra data..♥
och pappa lovade att han skulle köpa hem gais match tröjan till majj!! så de blir kul att användad en när jag och lina går på flera matcher hahaha xD
men jag har inte kommit över kruse än och jag mår ganska dåligt vissa dar, kan bara vakna upp och grina =/
Men just nu tycker jag synd om lina, hon är fast på ön Brännö och har skadat sin for rejält i en moped olycka med kajsa =/ hon fick sy 14 stygn <|3
lånar bilden från linas & kajsas blogg ( useyou.blogg.se) läs mer om deras olycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0