COD

hej alla :D kom hem för ett tag sen, jag har packat lite nu tror jag inte har missat något..men aja..jag tog bussen till
affären och så mötte jag lovisa där...vi blev helt galna, hade inte sett henne på år kände det soM!
men vi köpte goa saker sedan gick vi hem till lovisa och körde black ops...ow dear..säger ja bara..det gick ju bra..haha men sedan börja ja få kläm på de...
Sen börja de ösregna och ja skulle va hemma 21:00 men jag fick stanna längre för d regna :D
men när lovisa körde mig på cykeln hem...haha omg...panik.. vi körde bah rätt ut...det var panik.. ja skrek typ..
" STANNA KÖR INTE UT..."
"FAAAAAAAAAAAAN KÖR! KÖR!"
sen gick allting bra, men vi har bestämmt att vi ska ses på söndag och så ska vi sova över så ska vi spela cod hela natten c:
aja vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0