If i was your boyfriend

God morgon bloggen, igår var det en skit kul dag, fick gå upp 09:00...och jag råkade sätta klockan på 08:00..smart cheyyy!....ijallafall jag gick upp tidigt  för jag skulle till kajsas konfa :D
alla var jätte duktiga men kajsa var fiinast c:
det var ju sä jevla varmt där inne så jag trodde jag skulle dö....p_p
Sedan åkte vi hem till kajsa och åt middag och vi träffa hennes släkt...och då kommer jag då sexiibabe...ska hålla ett tal...men jag tror att drt gickhem hahah ;) ÄLSKAR DIG kajsa..det vet du - hoppas jag♥
Så skulle hon öppna presenterna...allt var jätte jätte fint men inget slog...THE SYSTEMKAMERA!
aah jag dog lite där....ska fanemej önska en system kamera detta året...igen...-_-
så vi tog kamran och tog MASSA....massa bilder.
sedan träffa vi vpran familj..lol...jesper,axel,hampus,jonas,oliver,pontus,erik och fredrik..lol...dom åt upp eller erik åt upp kajsas vackra goa trårta...<3
efter den dagen kan jag nu åka moppe typ..kajsa shh...jag va bra -_-
och åka moppe med kajsa.
aja vi ses alla hade d gött (:
lånat bilden från kajsa! - togs med kajsas fina kamera c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0