Midsommar!

Hejj alla glada potäter C:
I morgon är de midsommar yay.....^^
midsommar för mig sedan jag var ungefär 6 år, vi åker till våra friends Krister och Lena som har ett vackert hus ute i lökeberg. Ibland tar vi med kompisar dit men nu är vi vårt gamla gäng:P
Alla tar med sig hemlagad mat så vi gör vår egna slags buffé!
senare brukar vi spela brännboll om det inte regnar - och det regnar nästan aldrig där vi är, de var något år det ös regna men jao.
Senare kan man bada i bubbelpoolen om man vill (:
Och det bästa är att jag alltid träffar Lina en sådan underbar och go människa, vi säger alltid när vi är där " Vi måste träffas efter detta under sommarn eller vintern" men neejj.. så detta jävla året ska vi det..X)
förra året tog vi med mammas kompis annika (: så lärde hon oss att göra kransar ^^.
så vi gick runt och plcokade präst kragar och sådant.
vi gjorde till och med en midsommarstång och dansa runt den :P
jag har film på de jag vet itne om videon kommer att komma upp då men...vi får la se..<3
så sover min familj och lina och hennes mamma i ladan där vi brukar äta också om det blir dåligt väder. Dagen efter åker vi alltid ganska tidigt men jag hoppas i stannar ett tag efter i år (:
aja det var allt just nu lyssnar jag på musik och har solat lite och ätit hamburgare, saknar min hund dock men det är som de är!
kommer inte kunna blogga så mycket imorgon kanske ite på dagen, men jag bloggar och lägger upp bilder när jag kommer hem (: hejjdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0