alive

Hejj alla, mitt internet har fuckat i flera veckor och jag er kunnat uppdat bloggen!
Under veckorna som har gått har jag haft mycket jobb och läxor king skolan så det har varit super tråkigt har fortfarande massa saker att göra. 
 
Jag sov över med lovisa och senare så drog vi till kyrkan och hade det skit mys där! träffa goa folk och sådant.
Nästa dag så spela jag och lollo CoD hela jävla dan ♥
sen har jag varit med andra lina och så har jag vart med agnes och jobbat med tyska..
Och nu ser jag fram i mot på torsdag, nämligen Viktor kommer hit då och ska stanna tills på lördag! Ska bli så himla kul! c: och på söndag åker vi till prag alla 9or ska bli så jäkla kul! ♥
men aja ni alla får ha det så bra jag har det skit bra smiskade viktor i LoL så nu mår jag bra >:D hejdå! :*
 
Söt sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0