PRAG

tjänna folket..denna helg har varit den bästa helg någonsing!
i torsdags så hämtade jag Viktor min vackra sak på centralen åh jag var så himla närvös men allting gick så jävla perfa. Han är bäst och jag längtar så jäkla mycket efter honom igen - även om han gav mig ett sugmärke.
De var hemskt att säga hejjdå åch lämna honom på centralen usch inte kul. Och nu har ajg packat mycket vet inte riktigt vad jag ska slänga in i resväskan nu. Jag ska ju till prag med alla 9or på vår skola ska bli så HIMLA kul!
Så det är man fett taggad på men efter prag ska vi ha prov som man knappt kan plugga till..inte kul.
 

Kommentarer
Postat av: Hemligt

Ha de så skoj i Prag! <3

2012-09-30 @ 00:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0