skola

Tjoo, igår så var det en super mysig dag! Spelade starcraft med Calle och viktor. Jag dog. jätte snabbt. 
Jag ville ha ett practice game för jag har spealat 5 games allt som allt. Och när vi loggade in hade jag inte spelat på 38 veckor, och där står jag läser en massa skit försöker hitta allt. Så kommer viktor och kör världens gay attack, han är stealthad och jag kan inte gö ett skit!! -_- älskar han men....jaa..Just sayin!
 
Sen ladda jag ner HoN och där fick jag smisk av viktor IGEN. sen gjorde jag ett acc åt honom på LoL och då fick jag min hämd c: PAYBACK is a bitch!
 

Men idag gick jag till skolan men jag kände ju på mig att jag inte kunde stanna så länge för jag har haft feber den vecka och mått skit dåligt. På musiken lektionen fick jag scrolla ner texten på skärmen hela tiden så de andra kunde sjunga. För jag kunde ej va me...haha kul för mig. inte kul.
Men nu är jag hemma å får se va jag ska hitta på! harre gött!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0