Update

Hej alla, nu sitter jag här ska plugga tyska snart i guess..och tänkte kolla på film och mysa till det lite behöver en sådan kväll..
De senaste dagarna har jag ej bloggat för jag har mått ganksa meeh..uttråkad har inte orkat göra nånting men i helgen var jag med ida ijallafall. Vi åkte å åt kvälls mat på donkis men sen missa vi bussen å de var lixom en timma tills nästa buss så vi var tvugna att gå hem..-_- det tar en jävla lång tid ahah...sen var det knasiga bilar som åkte runt där vi satt och vänta på bussen och till slut så kom en bil inkörande till oss i slow motion..å stanna och stirra på oss sen åkte den. wierd. sen när vi väl va på bussen var det fulla fjortsiar som bråka med massa..och allt var kaos.
 
Idag har det varit en knas dag..speciellt på donkis, det var några små busfrön ( håhåhå ) som sköt sugrörs pappaer på maj dom sikta lite halv knas men de träffa 3 ijallafall. Sedan när man fick ögon kontakt så skratta dom å körde världens peddo smile. Sen när de gick så var de typiskt en kille som som var knas som vinka lite halv gölligt hahaha....aja annars har dagen varit normal.
saknar min fiina sak han har massa läxor/prov som måste göras men hoppas vi får tid at prata ikväll ^^
aja ni alla får ha de bra ska bättra mig på att blogga
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0